واریزی اشتباه

در شرکت ارتباطات مبین‌نت با هدف ایجاد و حفظ رضایت شما، تلاش می کنیم پاسخگویانی سریع و شایسته باشیم. با این هدف، در کنار راهکارهای برقراری ارتباط مستقیم مانند مرکز تماس و صدای مشتری، امکان دریافت و پیگیری اشتباه یا اضافه پرداختی شما  به شکل آنلاین را نیز برقرار کرده‌ایم.

جهت بررسی و ارائه پاسخ در سریعترین زمان ممکن، لطفا فرم زیر را تکمیل کرده ما را در فرایند یاری رساندن به خود همراهی کنید.

اگر می‌خواهید فرایند واریزی اشتباه را پیگیری کنید، پس از تکمیل فرم، تصویر فیش واریزی و در صورت پرداخت غیرحضوری  پرینت اسکرین صفحه پرداخت  را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید. اگر تصویری از عمل پرداخت خود ندارید می توانید  به یکی از شعب این بانک‌ها مراجعه و با ارائه شناسه رهگیری، شماره تراکنش مالی خود را دریافت و آن را ارسال کنید. توجه داشته باشید که شماره تراکنش مالی در صورت پرداخت از درگاه بانک ملت عددی ۱۱ رقمی و در بانک پارسیان عددی ۹ رقمی است.

 لطفا توجه داشته باشید  شناسه اشتراک WiMAX زیر مودم ثبت شده است. هم‌چنین شناسه اشتراک TD-LTE در هنگام تحویل سرویس توسط عامل نصب به همراه کارت شناسه تحویل داده شده است.

در صورت ارسال از طرف شرکت یا سازمان، نام شرکت
آدرس ایمیل شما برای تماس در آینده.
کد ملی تنها به صورت عدد
شماره موبایل، بدون فاصله و خط تیره
تلفن ثابت به همراه کد شهر، بدون فاصله و خط تیره
بصورت روز-ماه-سال وارد شود. مثال: 08-09-1393
شناسه تراکنش مالی یا شماره فیش پرداختی
مبلغ به ریال
رسید پرداخت وجه (با فرمت jpg , gif , png و حداکثر حجم 200 کیلوبایت)
شماره کارت عابر بانک (به نام صاحب اشتراک)
توضیحات
CAPTCHA
لطفا عبارت موجود در تصویر زیر را در کادر مشخص گردیده وارد نمایید.
Image CAPTCHA