همگام در مسیر تعالی

خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

شرکت ارتباطات مبیننت « سهامی خاص» بزرگترین ارائهدهنده خدمات سراسری ارتباطی باند پهن بیسیم ثابت در کشور است. هدف مبیننت تبدیل شدن به یکی از موثرترین بازیگران صنعت است و در این راستا ارائه خدمات یکپارچه با برترین کیفیت از طریق ارتقاء تجربه و رضایت مشتری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است. به همین منظور سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2008 در مبیننت پیادهسازی و برای دستیابی به مبانی این استاندارد، اصول زیر مدنظر قرار گرفته شده است:

  • ارتقای سطح رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان
  • بهبود مداوم کیفیت و ایجاد تنوع و همگرایی در محصولات و خدمات با استفاده از ایجاد شراکت، نوآوری و بهرهگیری از فناوریهای نوین
  • دستیابی به اهداف سازمان با به کارگیری و توانمندسازی افراد حرفهای، کارآمد و مسئولیتپذیر و حمایت همه جانبه از این کارکنان به عنوان اصلیترین سرمایهی شرکت
  • تامین منافع سهامداران از طریق بهبود عملکرد مالی
  • بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت از طریق افزایش اثربخشی و کارایی فرایندها، توسعه سیستمهای اطلاعاتی شرکت

مدیریت ارشد شرکت ارتباطات مبیننت «سهامی خاص» ضمن پایبندی به اصول فوق و جاریسازی آن در سطح شرکت در کنار تعهد به بهبود مستمر اثربخشی و برآورده کردن الزامات مربوطه، این خطمشی را چارچوبی برای تعیین و بازنگری اهداف خود قرار داده است. بدین منظور این خطمشی در دسترس تمام کارکنان قرار گرفته و انتظار میرود با همت و مشارکت این عزیزان، تحقق این مهم میسر شود.

مبین‌نت در مسیر تعالی

امروزه بنگاههاي اقتصادي كشور در فرايند جهاني شدن با چالش‌هاي بي‌شماري مواجه هستند. حضور در بازارهاي جهاني و حتي باقي ماندن در بازارهاي داخلي، مستلزم رقابت با رقباي قدرتمند بوده و با توجه به گسترش و پيچيدگي صحنه رقابت، سازمانهايي مي توانند به بقاي خود ادامه دهند كه با تكيه بر خلاقيت و نوآوري نسبت به انتظارات ذينفعان پاسخگو باشند. در این راستا شرکت ارتباطات مبین‌نت با عنایت به اهمیت نقش بهره‌مندی از مدل‌های سرآمدی در توسعه پایدار، از سال 91 با حرکت در مسیر سرآمدی، مدل‌های تعالی را به عنوان الگوی رشد و توسعه خود برگزیده و با شرکت در جوایز مرتبط همانند "جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات"، " ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات" و به پشتوانه سرمایه‌های انسانی شایسته خود، کوشش می کند با ارزش آفرینی برای ذی‌نفعان، نسبت به کسب رضایت آنها و دستیابی به موفقیت پایدار اقدام نماید.

 

 

 

 

 جوایز، افتخارات، دستاوردها در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی

  • کسب تندیس بلورین در ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سال 95
  • کسب رتبه اول جشنواره ملی فاوا به عنوان برترین اپراتور وایمکس کشور سال 94-95؛
  • کسب تقدیرنامه حمایت از مسابقات برنامه نویسی آنلاین (کدکاپ شریف)؛
  • کسب رتبه 207 در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر IMI100 و صعود 41 پله‌ای در سال95؛
  • تندیس بخش فناوری اطلاعات از سومین جشنواره‌ی ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)؛
  • اخذ و تمدید گواهینامه استاندارد  ISO9001:2008
  • جایزه‌ی فناوری ایران (ایتا) به عنوان برترین ارایه‌کننده‌ خدمات وایمکس در کشور؛
  • نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه‌ اینترنت (TBA) از سوی اتحادیه‌ اروپا؛
  • نشان برند محبوب مشتریان در حوزه‌ی اینترنت و خدمات ارتباطات (PCB
  • تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری از همایش بزرگان رضایت‌مندی مشتری؛
  • دریافت تندیس برترین شرکت‌های ایران (Topex 2012
  • دریافت تندیس بین‌المللی کیفیت برتر 2012؛
  • دریافت گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی کیفیت برتر از کانادا (ICS
  • دریافت تندیس و لوح تقدیر هشتمین جشنواره‌‌ی ملی قهرمانان صنعت ایران؛
  • برگزیده‌ی دریافت نشان و استاندارد بین‌المللی ارزش برند (ISO 10668:2010) از اتحادیه‌ی اروپا؛
  • برگزیده‌ی دریافت نشان ملی نوآوری در خدمات ارتباطات و اینترنت؛
  • لوح تقدیر از یازدهمین کنفرانس مدیران کیفیت؛
  • دریافت تقدیرنامه از کنفرانس ملی پرداخت الکترونیک؛
  • دریافت تقدیرنامه از دوازدهمین اجلاس شورای رگولاتورهای مخابرات جنوب آسیا و...؛
  • دریافت تندیس برترین سایت اینترنتی از ششمین جشنواره‌ی وب ایران؛
  • دریافت لوح روابط عمومی برتر از یازدهمین جشنواره‌ی روابط‌ عمومی‌های برتر کشور؛
  • دریافت لوح گواهی اشتهار به کیفیت چهار ستاره در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران؛
  • کسب تندیس ITA به عنوان برترین ارائه‌دهنده خدمات وایمکس در ایران 2011
  • عضویت در سایت GTI (Global TD-LTE Initiative)
  • حضور در کنفرانس LTE Asia 2012 در سنگاپور و سخنرانی به نمایندگی
  • تندیس و گواهی‌نامه‌ از کنفرانس بین‌المللی ECDC 2013 Security 
  • حضور در کنفرانس LTE MENA 2013 در دبی و سخنرانی
  • حضور در کنفرانس LTE World Summit 2013 در آمستردام و سخنرانی
  • حضور و سخنرانی در کنفرانس جهانی LTE World Summit 2014
  • میزبانی مدیران انجمن جهانی وایمکس (WiMAX Forum) در سال 1393
  • میزبانی از هیئت‌های مرتبط با صنایع مخابراتی از جمله وزیران ارتباطات کشورهای آذربایجان، عراق و قطر در سال93
  • میزبانی از دبیرکل سابق اتحادیه‌ی جهانی مخابرات (ITU) دکتر حمدون توره در سال 1393
  • رتبه‌ی 1 در زمینه‌ی فعالیت خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی  Providersاز شورای عالی انفورماتیک ایران
  • رتبه‌ی 1 در زمینه‌ی فعالیت شبکه‌ی داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی از شورای عالی انفورماتیک ایران
  • کسب گواهینامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره - جایزه ملی کیفیت-1394
  • حضور در اجلاس توسعه‌دهندگان فناوری TD-LTE (XGP Forum 20th Anniversary Event & TDD Forum, 2016 in Osaka)ژاپن و ارائه سخنرانی  معاونت بازاریابی و فناوری
  • حضور درکنفرانس وای فای لندنWiFi World Summit 2012
  • حضور در کنفرانس سنگاپور LTE Asia Summit 2012
  • حضور درکنفرانس دبی LTE MENA Summit 2013
  • حضور در کنفرانس آمستردام LTE World Summit 2013, 2014
  • حضور در کنفرانس جهانی پهنا باند Broadband World Summit 2012,2013, 2014
  • حضور درکنگره جهانی موبایل (2012-2017)    
  • حضور در اجلاس TD-LTE ( شانگهای چین-اوزاکا ژاپن) 2014-2017
  • دریافت جایزه ملی کیفیت ICTINQA( تندیس بلورین)-1395
  • دریافت جایزه اجلاس یکصد برند برتر و برند اول در صنعت حوزه تلکام

 

 

 

رتبه مبین‌نت در بین شرکت‌های برتر ایرانی (IMI100)

مبین‌نت در ادامه‌ی موفقیت‌های خود، در بین 500 شرکت برتر ایرانی با دو برابر شدن میزان فروش در سال مالی 92، ضمن کسب رتبه‌ی 273، نسبت به دوره‌ی قبل 40 رتبه ارتقا یافته است. این در حالی است که رتبه‌ی سال 91 مبین‌نت نیز پس از اصلاح حساب‌های مالی سه ماهه‌ی آخر سال، از 387 به 313 ارتقا یافت.همچنین، مبین‌نت توانست در سال مالی 93 با کسب رتبه 248 در بین 300 شرکت برتر ایرانی قرار گیرد که نسبت به رتبه سال قبل خود (273) صعود 25 پله‌ای داشته است. در سال 94 مبین نت با صعود 41 پله ای توانسته است رتبه 207 را در بین 500 شرکت برتر به خود اختصاص دهد.